Price:

Hvis du liker TV-programmet vil du elske South Park Touch. Det har all den skitne humoren og vitsene, kombinert med bra funksjoner og store gevinster.

I det sekundet vi starter spillet og åpningsmusikken kommer, begynner vi å smile. Vi visste at vi var hektet. Prompevitser og alt. Dette er for tilhengere, og tidligere tilhengere av serien. Vi var kyniske da NetEnt annonserte at denne funksjonstunge South Park automaten skulle komme til mobiler. Husk at denne mobilautomaten har totalt 8 bonus funksjoner, hver av dem like grafisk som den neste, så vi forventet at denne automaten skulle bli mer et spill enn en automat. Hva mener vi med det? Simpelt nok at det gøye med å spinne skulle bli overkjørt av alle funksjonene og mini-spillene og at dette skulle forstyrre spillets gang. Vi kan gladelig meddele at dette ikke er tilfelle.

Ja du burde helt klart spille ved å bruke quickspin, spesielt hvis internettilkoblingen din ikke er så rask. Men spill med lyden på hvis du kan, for det er halve moroa. Og det gjelder ikke bare for spesial funksjonene, selv vinninger i spillet har flott original lyd fra TV-programmet som gir oss en barnslig glede når du vinner (“Can I get a wh..wha..what!“, “Beefcake!!“, “I’m so Happy“, “Squeeze him between your festive buns…“).

Vi trenger sikkert ikke påpeke at hvis du ikke er en fan av TV-programmet, eller hvis du aldri har sett det, så kommer du nok sannsynligvis ikke til å skjønne hva verken spillet eller vitsene handler om.

Er det tilfeldig at Mr Garrison er på Q symbolet for Queer (homo)? Kanskje. Men vi tviler. Alt i dette spillet er nøye gjennomtenkt.

For eksempel, retur til spiller raten er på ”bare” 96.7%. Fremdeles utrolig høy, men ikke like høy som mange av NetEnts andre automater. Dette gjør denne automaten utrolig interessant, for selv om RTP er høy, er gevinstraten også medium til høy. Hva vil det si? Du får gevinst i dette spillet, det er sikkert. Dette er en lav til medium varianse mobilatuomat, som betyr at du kommer i situasjoner der hjulene vil spinne og du lurer på om du noen sinne kommer til å treffe noe signifikant og så treffer du.. ok, liten gevinst.. ingenting.. ingenting.. gråte litt til skjermen fordi du var sikker på at denne lav volatilitetsautomaten ville gi ut små gevinster for å holde deg gående, men i stedet spiser den pengene dine.. liten gevinst (bra) … ingenting (gråte).. medium gevinst (phew) … STOR GEVIST.. STOR GEVINST (ja, ja, JA!) …. Ingenting… ingenting… ingenting… ingenting…

Det er lenge siden en mobilautomat har greid å overraske oss, men så kaotisk som tema er greier South Park å holde oss spillende og holde oss klistret til skjermen.

Den tilfeldige Wild funksjoner treffer ofte, men vil ikke lede til vinninger eller større vinninger enn du forventer (Beefcake wild er spesielt underholdene og treffer hardt, med gevinster mellom 20-40x innsatsen din). Du kommer til å tro at du har truffet alle wild funksjonene, og plutselig, to timer inn i spillet, får du en tilfeldig ny wild du aldri har sett før og du får tre på rad av den samme. Hva er det vi sier? Vi vet at automater er ment til å være tilfeldig generert, men dette er første gangen vi virkelig tror og føler det.

Det er rett og slett for mange funksjoner til å få med i hovedanmeldelsen – scroll ned og du kan finne dem og lese gjennom alle. Det er unødig å si at Free Spins og Sticky Wilds er bra, men det er egentlig Cartman og Kenny minispillene som får all æren. Ikke bare fordi du potensielt kan få de største gevinstene i spillet i begge to, men fordi de er GENIALE… Hvis du har mentaliteten til en 10 åring, og heldigvis for NetEnt, så har vi det. Og vet du hva som er skikkelig sprøtt? Begge to er BARE click me spill. Men ingenting får hjertet vårt til å banke fortere enn å flytte Kenny fremover langs veien til den siste potensielle €69,500 jackpoten, mens vi prøver å inngå å drepe ham på herregud så mange innovative måter, fra å bli tråkket ned av kuer til styrtende fly. Og ingenting får oss til å le så mye som når Cartman skriker ”God Damn hippies!” hver gang han sprayer de gjemte ”bohemske menneskene” som gjemmer seg i buskene med et brannslukningsapparat.

Vi har ikke sett South Park på flere år. Nå trenger vi ikke det heller, vi kan bare gå inn i denne gale, kaotiske, politisk ukorrekte amerikanske byen med en eneste spinn på hjulet.

60 freespins direkte til din innboks!

- Gratis spill uten innskudd eller omsetningskrav