Price:

Spartania har flott grafikk, men lite drama. Det er vanskelig å skjønne når noe er en bonus eller ikke, og du må følge nøye med for å ikke gå glipp av noe.

En 3D automat for de som liker sine Romerske automater pene heller enn med mye action. Vi var alle veldig oppspilt av tanken på mobilautomaten Spartania. Den første av merkets nye utgivelser til mobile plattformer fra Sheriff Gaming, vi trodde at det skulle være det nye store. Dette kommer til å være et av de spillene som virkelig gir oss frysninger på ryggen.

Se for deg hvor skuffet vi var da vi fant ut at denne flotte automaten bare var.. OK. Som nevnt, grafikken er fantastisk. Tema er veldig gøy, det temmer den hardbarkete Spartanske krigeren med tamme tigre og tegneserie-aktige elefanter, og legger til en Romers Caesar for å mikse kulturene. Det er greit, vi godtar den. Sparta/Roma… ca samme æra, er det ikke? Og vi er her tross alt for å spille automater, ikke for å være pirkete på historie.

Men hvorfor bare ”OK”? Fordi den originale automaten vektet tungt på ”video” aspektet av spillmekanikken. Når du vant ville det tordne fra elefantene, krigere hoppet ut av skjermen og Caesar klappet med hendene av glede. Når disse detaljene ikke er det for å distrahere deg fra det faktum at du i denne mobilautomaten ikke treffer veldig ofte kan du ikke la være å merke at.. funksjonene og gevinster treffer ikke ofte. Det som verre er, når de først treffer så er de ikke så store. Vi spilte for gode 250 spinns før vi traff noen av de store bonusfunksjonene, og når vi gjorde, så manglet det det trykket vi forventet fra en så flott automat som denne.

Med det sagt, så er dette sannsynligvis fordi hovedfunksjonen (tilfeldig multiplikator på hver gevinst og utvidende wilds) gir så lite tilbake når de blir truffet, at du glemmer at de er spesielle funksjoner og tror det er en helt vanlig vinn. Litt mer drama og sterke lyder ville hjulpet på god vei til å gjøre spillet mer spennende. Mangelen på free spins hjelper heller ikke på å underholde spillerne.

Slik det står nå, hvis du var en fan av det originale online 3D spillet og liker å ta et par enkle spinns er det verre mobilautomater der ute du kan gå for.

60 freespins direkte til din innboks!

- Gratis spill uten innskudd eller omsetningskrav