Price:

Ninja Fruits henter mye av det kjente fra det morsomme mobilspillet Fruit Ninja. Nyt den vakre grafikken og flotte bonusspill i denne lekre spilleautomaten.

Spilleautomaten Ninja Fruits ser og oppfører seg lekkert på mobil – akkurat som du ville forventet fra en spilleautomat basert på det kjente mobilspillet.

Tenk tilbake noen år, iPhone’en hadde nettopp kommet på markedet, og alt handlet om mobilapper. Husk så alle de enkle små spillene som kom ut på den tiden, lenge før HD og kompleks 3D grafikk ble populært. Et av de små spillene var Ninja Fruits, og spillet gikk ut på at du skal dele og kutte opp så mye frukt du klarer ved å bevege fingeren over skjermen i raske bevegelser.

Dette spillet føltes umiddelbart utrolig kjent ut, men samtidig fantastisk nyskapende. Grafikken i spilleautomaten er vakker og har en skikkelig orientalsk følelse som passer godt inn med det gjennomgående ninja-temaet. Fargebruken er intens og livlig, og minner derfor mye om andre tradisjonelle spilleautomater der frukt-temaet er gjennomgående. Fordi det er nettopp det denne spilleautomaten først og fremst er. Hver gang du får store gevinster, så blir frukt kuttet og delt av små maskerte ninjaer på skjermen. Dette er en kombinasjon av to temaer som egentlig ikke passer sammen, men gjør likevel, delvis på grunn av at mobilspillet setter de to konseptene sammen på en lekker måte.

Du ville trodd at dette var perfekt måte å introdusere et minispill inne i spilleautomaten, der du må kutte opp frukt med fingeren, men dette er altså ikke tilfellet. Du har på en annen side en funksjon som krever at spilleren må dele frukten som kommer over skjermen når du vinner større gevinster (denne «klikk meg»-funksjonen slutter når du bommer og runden er over), i tillegg finner vi en fin funksjon for free spins. Disse bonusfunksjonene er vanskelige å mestre, men er verdt å vente på.

Det beste er derimot at ikke bare at spillautomaten ser fantastisk ut på mobilskjermen, men at spillbarheten er såpass god. Vi fant den til å være både intuitiv og enkel å navigere i, der både spillmekanikken og spillbarheten er i fokus. Denne er utvilsomt en av våre favoritter blant utvikler Play’n Go sine spillautomater for mobil.

Hvorfor gir vi den bare 4 stjerner? På tross av mye positivt trekker det ned at alle spins er uansett bare verdt 0.75 i kontanter. Du kan altså ikke satse stort viss du foretrekker, eller mindre for den saks skyld, bare det beløpet som spillet har satt. Det blir lite viss du er ute etter store gevinster, men rimelig gjennomsnittlig verdi per spin viss du sammenligner med andre spilleautomater på lik linje. Vi ser for oss at denne kan få et anstendig antall spillere på grunnlag av dette. Dette kan være positivt for de dagene du bare ønsker å spille litt med moderat/lav innsats, som gjør det lett administrere hvor mye penger du vil bruke.

60 freespins direkte til din innboks!

- Gratis spill uten innskudd eller omsetningskrav

- No deposit-bonuser, freespins og mye mer